

![]() |
Natural | ![]() |
Ecològic |
Després de practicar amb les diferents varietats de la seva finca, van aparèixer els Selecció. Mèdol Selecció Sumoll Vins monovarietals que volen remarcar les virtuts de cada raïm. La Sumoi, com li diuen per aquelles contrades, s'ha recuperat de les vinyes més velles. La rusticitat del Sumoll s'arrodoneix a la barrica i l'ampolla. La seva frescor el fa llarg a la boca.
![]() |
Vins del Baix Gaià - Viticultors 9+ |
![]() |
2016 |
![]() |
5 mesos en barriques de roure |
![]() |
13,5% |
![]() |
75cl |
![]() |
Vi negre amb cos i barrica |
![]() |
Sumoll |
![]() |
Hamburgueses a la brasa, arròs de muntanya, pasta al pesto |
![]() |
15-17ºC |
Després de practicar amb les diferents varietats de la seva finca, van aparèixer els Selecció. Vins monovarietals que volen remarcar les virtuts de cada raïm. La Sumoi, com li diuen per aquelles contrades, s'ha recuperat de les vinyes més velles. La rusticitat del Sumoll s'arrodoneix a la barrica i l'ampolla. La seva frescor el fa llarg a la boca.
El Moisès Virgili de Viticultors 9+ és un enòleg increïble. Des d'aquest celler de la Nou de Gaià recull la tradició familiar de viticultors i li posa el seu toc personal. Vins ben elaborats que t'arriben al fons de l'ànima.
Un celler per tenir-lo de referència.
No hi ha ressenyes de clients.
No hi ha productes per mostrar.